E-usługi w Jelczu-Laskowicach
Teraz większość spraw załatwisz online, oszczędzając czas.
Urząd Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice wprowadził elektroniczną obsługę interesantów. TUTAJ mieszkańcy będą mogli wygodnie, bez konieczności wizyty w urzędzie, załatwić wybrane sprawy urzędowe.
Na platformie internetowej znajdują się m.in.:
Biuletyn Informacji Publicznej
W zakładce „Cyfrowy Urząd” informacje o usługach oferowanych przez urząd, aktualne druki i formularze. Tutaj będzie można wypełnić i przesłać elektroniczne dokumenty do urzędu
Usługa „Portal Interesanta”, która umożliwia dokonywanie płatności przez Internet oraz sprawdzanie wysokości należności i zobowiązań
„Portal Zamówień Publicznych” dla wykonawców zainteresowanych udziałem w zamówieniach publicznych
Zakładka „Status Sprawy”, dzięki której będzie można pozyskać informacje na temat stanu sprawy czy dokumentów w sprawie
Aplikacja mobilna do ściągnięcia na urządzenia mobilne. Narzędzie do otrzymywania informacji i powiadomień z urzędu
Zakładka „Konsultacje z Mieszkańcami”, stworzona w celu prowadzenia efektywnego dialogu społecznego z mieszkańcami, organizacjami i osobami prawnymi. Tu będzie można zapoznać się z projektami najważniejszych przedsięwzięć planowanych przez miasto oraz wyrazić zdanie na ich temat