Masz prawo do skarg, zwrotów i reklamacji!
W Starostwie Powiatowym w Oławie działa Powiatowy Rzecznik Konsumentów oraz Pełnomocnik do spraw Pacjenta. To właśnie tutaj możesz zasięgnąć porad prawnych w zakresie ochrony konsumenckiej.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów i Pełnomocnik ds. Pacjenta Barbara Wojtasik przyjmuje interesantów w Starostwie Powiatowym w Oławie
w pokoju nr 108 (I piętro), tel. 71-301-15-08
- w poniedziałki: od godz. 9.00 do 15.30;
- we wtorki (drugi, czwarty i piąty w miesiącu): od godz. 9.00 do 15.30;
- w środy: od godz. 9.30 do 17.00;
- w piątki: od godz. 9.00 do 14.00.
Rzecznik pełni także dyżury:
- w każdy pierwszy i trzeci wtorek miesiąca w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jelczu-Laskowicach,
przy ulicy Witosa 46, w godz. od 8.15 do 15.00; tel. 71-318-43-76
- e-mail: [email protected]
O tym, jak skorzystać z pomocy pełnomocnika starosty ds. pacjenta czy też jak skorzystać z pomocy Powiatowego Rzecznika Konsumentów dowiesz się TUTAJ.
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego lub masz ciekawą informację, zdjęcie, materiał video? Wyślij wiadomość na adres: [email protected] lub profil na Facebooku - @OLAWA24