MGCK Jelcz-Laskowice: nabór na stanowisko dyrektora
Swoją kandydaturę należy składać do 28 lipca.
Burmistrz Jelcza-Laskowic ogłasza konkurs kandydatów na stanowisko dyrektora Miejsko-Gminnego Centrum Kultury w Jelczu-Laskowicach.
Wymagania kwalifikacyjne dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe
- znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania instytucji kultury, w tym:
-ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej i przepisów wykonawczych
-ustawy o finansach publicznych
-prawa zamówień publicznych
-ustawy o samorządzie gminnym
-kodeksu pracy
- staż pracy minimum 5 lat, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku związanym z prowadzeniem i organizowaniem działalności kulturalnej,
- doświadczenie w organizacji pracy i zarządzaniu zespołem pracowników,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
Zadania do wykonywania na stanowisku:
- kierowanie pracą Miejsko-Gminnego Centrum Kultury i jego pracownikami,
- planowanie i realizacja działalności kulturalnej w Gminie Jelcz-Laskowice,
- współpraca z instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami oraz jednostkami pomocniczymi Gminy Jelcz-Laskowice przy organizowaniu i upowszechnianiu działalności kulturalnej,
- oszczędne i racjonalne gospodarowanie środkami materialnymi i finansowymi Miejsko-Gminnego Centrum Kultury.
Kandydat przystępujący do konkursu winien złożyć własnoręcznie podpisany wniosek zawierający:
- imię i nazwisko, adres zamieszkania, telefon kontaktowy,
- zwięzłe umotywowanie zgłoszenia swojej kandydatury z koncepcją funkcjonowania Miejsko-Gminnego Centrum Kultury w Jelczu-Laskowicach.
Do wniosku dołączyć należy:
- życiorys z opisem przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane umiejętności oraz doświadczenie zawodowe i staż pracy,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności.
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie (pokój nr 20) Urzędu Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice, ul. Witosa 24, 55-220 Jelcz-Laskowice, w godzinach pracy Urzędu, w terminie do 28 lipca 2023 r.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do siedziby Urzędu. Rozstrzygnięcie konkursu przewiduje się do dnia 18.08.2023 r. Informacje o funkcjonowaniu Miejsko-Gminnego Centrum Kultury w Jelczu-Laskowicach uzyskać można w siedzibie Centrum w Jelczu-Laskowicach, ul. Oławska 46 oraz na stronie internetowej www.mgck-jl.pl, e-mail biuro@mgck-jl.pl.
Źródło: Miasto i Gmina Jelcz-Laskowice.