Netto wydłuża godziny pracy swoich sklepów
Coraz trudniejsza sytuacja związana z pandemią koronawirusa oraz nowe obostrzenia wynikające ze zwiększonej liczby zachorowań ponownie stawiają wiele wyzwań przed branżą handlową. W odpowiedzi na wprowadzone przez rząd 24 października br. na terenie całej Polski ograniczenia dotyczące liczby kupujących, którzy mogą jednocześnie przebywać w sklepie, Netto wydłuży godziny funkcjonowania swoich placówek. Od 29 października br. wszystkie sklepy Netto, z wyjątkiem placówek zlokalizowanych w centrach handlowych, będą otwarte w godzinach 6-23, aż do odwołania.
W celu dodatkowego usprawnienia zakupów oraz zwiększenia bezpieczeństwa, Netto przez cały czas umożliwia sprawdzanie natężenia ruchu w swoich sklepach. Jest to możliwe dzięki modułowi, znajdującemu się na podstronie „Znajdź sklep” na stronie internetowej dyskontera, który pokazuje przewidywaną liczbę przebywających w danym sklepie klientów, w każdej godzinie jego funkcjonowania. Dzięki takiemu rozwiązaniu, każda osoba może z łatwością sprawdzić ruch w wybranej placówce i zaplanować bezpieczne zakupy, unikając tym samym godzin szczytu oraz oczekiwania w kolejce na wejście do sklepu.
O Netto Polska:
Netto to wywodząca się z Danii sieć handlowa, należąca do Salling Group. Pierwszy sklep Netto w Polsce powstał w 1995 roku w Szczecinie. Placówka od początku cieszyła się dużym zainteresowaniem – format dyskontowy stanowił w tym czasie nowość nie tylko w danym regionie, ale i na całym polskim rynku. Dzięki pojawieniu się sklepów Netto, klienci mogli nabyć towary dobrej jakości w niespotykanych dotąd niskich cenach. Obecnie, po 25 latach od rozpoczęcia działalności w Polsce, Netto posiada blisko 400 sklepów oraz trzy magazyny dystrybucyjne, dzięki czemu zajmuje trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Dzięki umowie zawartej z właścicielem sieci handlowej Tesco w czerwcu 2020 r., Netto przejmie całą polską działalność spółki, zwiększając swój stan posiadania o ok. 300 sklepów i dwa centra dystrybucji. Sieć oferuje swoim klientom asortyment, którego około 95 proc. stanowią produkty od krajowych dostawców. Od dwóch lat dyskonter realizuje swoją strategię rozwoju, wykorzystując nowoczesny koncept Netto 3.0. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.