Gmina Oława poszukuje sekretarza
Rekrutacja trwa jeszcze dwa dni. Jakie wymagania należy spełnić?
Nowym sekretarzem gminy Oława, zostanie osoba, która zna ustawy, ma wykształcenie wyższe czy prawo jazdy kategorii B. Jednak zakres wymagań jest dużo większy (patrz GALERIA). Do zadań nowego pracownika będzie należeć m.in.: koordynowanie działań poszczególnych referatów i rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między nimi czy sporządzanie raportu o stanie gminy.
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Oława, w zamkniętej kopercie, z dopiskiem "Oferta na stanowisko Sekretarza Gminy" w terminie do 25.11 do godziny 12:00. Dokumenty można również przesłać na adres: Urząd Gminy, pl. M.J. Piłsudskiego 28, 55- 200 Oława, w tym przypadku decyduje data wpływu do Urzędu Gminy.