Legendarny miś Polo Ralph Lauren i fenomen marki. Skąd się dokładnie wziął?
Każdy, kto chociaż trochę interesuje się modą, doskonale musi znać legendarnego już misia, który umieszczany jest na specjalnych kolekcjach brandu odzieżowego Polo Ralph Lauren. Jest to bardzo rozpoznawalna w branży marka, jaka przyciąga do siebie miliony Klientów na całym świecie. Ale skąd się wziął tak naprawdę fenomen firmy, rozpoznawalnej głównie ze swoich charakterystycznych logotypów z graczem polo oraz wcześniej wspomnianego już misia Polo Bear? Sprawdź artykuł i poznaj historię jednej z najpopularniejszych marek odzieżowych na świecie. Zwłaszcza, że coraz większą rozpoznawalnością cieszy się ona również w Polsce, gdzie uchodzi za prestiżowy brand z klasy premium. Zapraszamy do lektury!
Polo Ralph Lauren, czyli synonim minimalizmu i elegancji
To nie ulega żadnej wątpliwości. Dobra i rozpoznawalna marka broni się nie tylko jakością swojego produktu, ale również elementami charakterystycznymi. I jest to kluczowy aspekt. Zwłaszcza, jeżeli mowa o firmie odzieżowej premium, jaka musi konkurować z dziesiątkami innych, podobnych na pierwszy rzut oka przedsiębiorstw. Przecież firm produkujących minimalistyczną oraz stonowaną odzież jest przynajmniej kilkaset. Ale to jednak Polo Ralph Lauren uznawany jest za brand, który dyktuje warunki na damskiej oraz męskiej scenie odzieżowej premium. Klienci są zachwyceni. I to nie tylko pierwszorzędną jakością czy wcześniej wspomnianym stylem produkcji. Od pierwszej kolekcji o nazwie Polo, marka założona w 1967 roku przez Ralpha Laurena święci sukcesy oraz zgarnia prestiżowe skalpy w swojej branży. Takie ubrania noszą nie tylko sportowcy i celebryci. Coraz częściej charakterystyczny emblemat Polo Ralph Lauren można zauważyć również u przypadkowych przechodniów, a dobrym wyznacznikiem popularności brandu może być także oferta sklepu internetowego Royal Shop, gdzie na stronie https://royal-shop.pl/ znajdziesz wiele rozpoznawalnych i docenianych na świecie kolekcji ubrań najwyższej klasy premium.
Miś, który całkowicie zmienił oblicze popularnej marki odzieżowej premium
Rok 1991 to kolejny kamień milowy marki Polo Ralph Lauren. To właśnie wtedy swoją premierę miała legendarna już kolekcja Polo Bear z pluszowym bohaterem w roli głównej. Taka linia była odejściem od klasycznej formy produkcji, gdzie królował minimalizm i zdobienie drobnym logo na klatce piersiowej. Po raz pierwszy na ubraniach od amerykańskiego projektanta pojawił się zupełnie inny nadruk. I po raz pierwszy zajmował on znaczną część odzieży. Niewiele fanów zdaje sobie z tego sprawę, ale kultowy miś powstał przy współpracy z projektantem kolekcjonerskich zabawek i stanowi hołd dla pluszaków, uwielbianych przez Laurena w dzieciństwie. Na pierwszy ogień w tym przypadku poszedł sweter z misiem, przyodziewającym słynny sweter z klasycznej kolekcji Polo. Przez lata był to prawdziwy bestseller oraz też jednocześnie jeden z najbardziej rozpoznawalnych motywów wśród marek odzieżowych premium. Polo Bear stał się szybko elementem popkultury, a wystąpienie w reklamach telewizyjnych czy prasowych w latach 90. tylko nakręcało sprzedaż. Dziś kolekcje z misiem zostały rozszerzone o jeansowe kurtki, bluzy, koszulki. Swetry także ostały się w kolekcjach Ralpha Laurena.