Masz tylko jedną szansę na zainteresowanie Klienta. Zdecyduj się na SEO i nie zmarnuj jej!
Coraz większa liczba osób decyduje się na dokładny research w internecie przed dokonaniem zakupu. To właśnie z tego powodu, każdy przedsiębiorca powinien zadbać o to, aby jego portal znalazł się na szczycie listy indeksowania Google. Wszelkie badania wskazują, że tylko strony, które wyświetlają się na pierwszej stronie wyszukiwarki, mają szansę na skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnego Klienta. Podpowiadamy, w jaki sposób pozycjonowanie rozwinie Twój biznes.
Strategie SEO i pozycjonowanie lokalne. Zobacz, dlaczego warto z nich skorzystać
Od wielu lat pozycjonowanie pozostaje jednym z najpopularniejszych i najskuteczniejszych sposobów na promowanie firmowej strony w sieci. Głównym celem tego typu działań jest przede wszystkim poprawienie pozycji portalu w organicznym rankingu wyszukiwarki Google, z której w Polsce korzysta blisko 96% internautów. Zdecydowana większość z nich przeszukiwanie fraz kluczowych kończy na pierwszej stronie, więc znalezienie się na topowych pozycjach indeksowania zwiększa szansę na unikalne odwiedziny. Pozycjonowanie to także świetny sposób na dotarcie do potencjalnych klientów, którzy znajdują się w naszej najbliższej okolicy. Dodając człon geolokalizacyjny do frazy kluczowej umożliwiamy sobie częściową personalizację strategi SEO. W ten sposób walczymy o pozycję regionalnego lidera sprzedaży nie tylko w dużych, ale także nieco mniejszych miastach, takich jak Koszalin czy chociażby Legnica.
O tym powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca, podpisujący umowę na pozycjonowanie stron
W procesie pozycjonowania SEO niezwykle ważna jest świadomość przedsiębiorcy, który decyduje się na skorzystanie z tego typu usług. Zwłaszcza podczas wyboru odpowiedniej agencji marketingu internetowego. Doświadczeni specjaliści, tacy jak AFTERWEB, nie obiecują przysłowiowych gruszek na wierzbie. Warto mieć bowiem na uwadze, że gwarancja najwyższej pozycji w zaledwie kilka dni to bardzo popularny haczyk reklamowy zastawiany na niczego nieświadomych właścicieli mniejszych lub większych firm. Rozpoczynając swoją przygodę z pozycjonowaniem trzeba wiedzieć, że jest to strategia długofalowa i nastawiona na długotrwałe rezultaty.
Nie ulega żadnej wątpliwości, że pozycjonowanie zwiększa unikalny ruch na stronie nawet o kilkaset procent. Samo zachęcenie do odwiedzin potencjalnego klienta to jednak nie wszystko. Po stronie przedsiębiorcy leży także kwestia zatrzymania zainteresowanego na portalu. Warto więc zadbać o wysoką jakość content marketingu i prowadzenie specjalistycznego bloga. W ten sposób tworzymy wizerunek eksperta w branży, który jest w stanie odpowiedzieć na wszystkie pytania osób zainteresowanych usługą.