Program czyste powietrze w Gminie Oława
Gmina Oława zawarła porozumienia z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. -Zawarcie porozumienia oznacza realizację programu priorytetowego „Czyste powietrze”, którego celem jest poprawa jakości powietrza oraz zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych poprzez wymianę źródeł ciepła i poprawę efektywności energetycznej budynków mieszkalnych jednorodzinnych- informuje Gmina Oława.
- udzielanie informacji o Programie osobom zainteresowanym złożeniem Wniosku o dofinansowanie;
- podejmowanie działań mających na celu zidentyfikowanie budynków, których właściciele mogliby być potencjalnymi Wnioskodawcami i przedstawienie im korzyści płynących z wzięcia udziału w Programie;
- wsparcie Wnioskodawców w zakresie przygotowywania Wniosków o dofinansowanie, w tym pod kątem spełnienia wymagań określonych w Programie, z zachowaniem należytej staranności;
- zagwarantowanie dostępności dla Wnioskodawców przeszkolonego przez WFOŚiGW pracownika Gminy, który będzie informował o Programie i pomagał przy wypełnianiu Wniosków o dofinansowanie;
- zapewnienie stanowiska komputerowego z dostępem do Internetu, spełniającego wymogi bezpieczeństwa informacji i zachowania poufności oraz ochrony danych osobowych, umożliwiającego Wnioskodawcy złożenie Wniosku o dofinansowanie oraz jego wydruk;
- przekazywanie do WFOŚiGW Wniosków o dofinansowanie, składanych przez Wnioskodawców w gminie,
- pomoc Wnioskodawcom przy rozliczeniu przyznanego dofinansowania, w tym przy poprawnym wypełnianiu wniosku o płatność oraz kompletowaniu wymaganych załączników.
Chciałbyś wiedzieć coś więcej, zadzwoń pod numer telefonu: 71 381 22 32
Zainteresowany po wcześniejszym umówieniu się z przedstawicielem gminy, na wyznaczony termin, powinien posiadać:
1. Dane beneficjenta (właściciela/ współwłaścicieli), adres zamieszkania, adres miejsca wykonania przedsięwzięcia
2. Pesel/e
3. E-mail i nr telefonu
4. Numer księgi wieczystej lub dokument poświadczający o własności budynku lub współwłasności.
5. Numer działki
6. Numer konta bankowego (wnioskodawcy)
7. Udokumentowany dochód PIT (właściciela/ współwłaścicieli)
Brak powyższych danych i ich udokumentowanie uniemożliwi realizację wniosku i zawarcia umowy z WFOŚiGW we Wrocławiu.
Po zawarciu umowy z WFOŚiGW we Wrocławiu i wykonaniu przedsięwzięcia, należy złożyć wniosek o płatność w ramach programu priorytetowego „Czyste powietrze”. Wniosek o płatność będzie zawierać – faktury lub inne równoważne dokumenty księgowe, potwierdzające nabycie materiałów, urządzeń lub usług, protokoły odbiorów, potwierdzających realizację zakresu rzeczowego objętego wnioskiem i podlegającego kontroli.
Więcej szczegółowych informacji znajdziesz TUTAJ.
Źródło: Gmina Oława.