Szukasz pomysłu na stoisko handlowe, które zwiększy sprzedaż? Sprawdź nasz poradnik!
Zadowolony klient jest w stanie kupić więcej. Znajdź go!
Głównym zadaniem stoiska handlowego jest wyróżnienie się na tle innych stoisk, wysp i witryn sklepowych. Musi się to odbyć w taki sposób, żeby zachęcić przechodniów do zainteresowania się produktami oraz usługami, prezentowanymi na stoisku. W tym celu konieczne jest przygotowanie profesjonalnego projektu, dopasowanego do oferty. Tym zajmują się firmy, zatrudniające doświadczonych grafików i specjalistów od marketingu. Przykładem takiego miejsca jest Adsystem, gdzie działają profesjonalni projektanci i wykonawcy systemów wystawienniczych. Można u nich zamówić stoisko handlowe, a także inne elementy, jak choćby meble reklamowe czy ścianki tekstylne.
Tu pojawia się problem: czego oczekuję? Jak powinno wyglądać stoisko, które zadowoli potencjalnych klientów? Zgłaszając się do nowoczesnej firmy, można liczyć na kompleksowe wsparcie – fachowcy przygotują kilka projektów, a my spośród dostarczonych propozycji wybierzemy najbardziej odpowiednią. Jednak warto mieć wstępną koncepcję, ogólną wizję. W końcu to my najlepiej znamy swoje produkty oraz markę. Wiemy, kim są nasi klienci, a także potrafimy wstępnie określić, jakie są ich oczekiwania względem naszej oferty. Znalezienie otwartego klienta stanowi klucz do sukcesu, czyli w tym przypadku krótką drogę do sprzedaży. W tym pomoże przemyślane, pięknie wykonane stoisko handlowe.
Nasz sposób: oryginalne grafiki i coś więcej, niż sama lada
Rozmyślając nad projektem systemu wystawienniczego, warto dbać o wygodę klientów. Nie ograniczajmy się do prostej lady i delikatnego oświetlenia. Zorganizujmy również miejsce do odpoczynku, wygodne kanapy, krzesła, stoliki. Tuż obok zaplanujmy miejsce na gablotkę, a całości dopełnijmy efektownym oświetleniem LED. Eleganckie wykończenie utrzymane w jasnych barwach dobrze będzie przełamać nietypową grafiką w energetycznych odcieniach. Starajmy się przy tym wszystkim zachować umiar. Wystarczy jedno logo firmy umieszczone w odpowiednim miejscu, żeby zagwarantować sobie efekt na miarę zwiększonej sprzedaży i pozyskania sporej ilości nowych klientów.
[Materiał partnera]