W jaki sposób gadżety antystresowe mogą pomóc w budowaniu świadomości marki?
Przed wydaniem pierwszych pieniędzy na firmowe akcesoria i prezenty dla klientów oraz upominki promujące naszą markę, warto najpierw przeanalizować dokładnie, które z gadżetów mogą być najbardziej przydatne w dotarciu do sporej grupy odbiorców. Reklamy na rowerach, które jeżdżą przez cały rok po mieście, to świetny sposób – tak samo jak gadżety antystresowe, ponieważ z jednym i drugim spotykamy się w zasadzie codziennie. Antystresowe gadżety przeważnie bez najmniejszego problemu mieszczą się do kieszeni, dłoni – a tym bardziej do plecaka lub torebki. Wielu uczniów ma je ze sobą na co dzień w szkole, studenci chętnie korzystają z nich dla rozprężenia w trakcie nauki czy zajęć. Także pracownicy biurowi chętnie sięgają po gadżety antystresowe – niekoniecznie w stresujących sytuacjach. Tym chętniej korzysta się z nich wtedy, gdy ich kształt lub kolor są nietypowe, zabawne albo pobudzające, więc jest to upominek firmowy, który angażuje i poprawia humor.
Dlaczego gadżety antystresowe są tak skuteczne w promocji?
Osoba korzystająca z piłeczki uciskowej wyposażonej w firmowe logo jakiejś marki przeważnie nie tylko ją uciska, ale także wielokrotnie ogląda, więc mądrze zaprojektowana reklama będzie do niego docierała w chwili największego rozluźnienia i zadowolenia. W ten sposób dochodzi do połączenia w mózgu konsumenta przyjemnych doznań z ekspozycją danego produktu lub marki. Trudno wyobrazić sobie bardziej skuteczny sposób na docieranie do świadomości i podświadomości potencjalnego klienta, niż właśnie poprawiające humor i łatwe w przechowaniu gadżety antystresowe.
Z tego samego powodu wielu zamawiających zabawki tego typu wybiera najbardziej dziwaczne lub prowokujące kształty, rozmiary i kolory tychże – aby podczas używania ich wywołać u człowieka jak największą radość, a może nawet wybuch śmiechu. Eksperci od reklamy doskonale wiedzą, w jaki sposób zaprojektować gadżet, aby jednocześnie bawił, relaksował i skutecznie eksponował charakterystyczne symbole związane z marką.
Najciekawsze kształty antystresów w tym sezonie
Ponieważ gadżety antystresowe cieszą się dużym zainteresowaniem klientów od wielu lat, do obiegu weszło wiele sprawdzonych i klasycznych rozwiązań, które są absolutnym „must-have” wśród zbieraczy tego typu akcesoriów. Wśród wybieranych do celów promocyjnych modeli znajdują się jednak również co sezon jakieś nowe, przebojowe propozycje, które mają na celu zaskoczyć odbiorców i odświeżyć nieco wizerunek zużytej piłeczki do ugniatania poprzez zaproponowanie niekonwencjonalnego antystresa. W nadchodzącym sezonie spotkać będzie można m.in. gadżety antystresowe w kształcie:
- żarówki;
- kostki do gier planszowych;
- kasku kierownika budowy;
- lekarza;
- chmury;
- domku;
- piłki nożnej.
To ostatnie z pewnością będzie zawsze dobrze odebrane jako prezent – nie tylko przez Panów i nie tylko w okresach sąsiadujących z Mistrzostwami Świata w piłce nożnej. Z pomocą antystresów można nie tylko obniżyć poziom zdenerwowania wśród swoich pracowników czy kibiców reprezentacji piłkarskich – przy okazji można także promować swoją firmę i docierać do nowych grup odbiorców z promocją swoich usług i produktów.
[Artykuł partnera]