Pozycjonowanie strony czy reklama w Google AdWords?
W obecnych czasach każdy przedsiębiorca prowadzący działalność online powinien wiedzieć czym jest i jak działa reklama w wyszukiwarkach. Tego rodzaju zabiegi marketingowe stanowią dzisiaj podstawowy element skutecznej sprzedaży produktów i usług w sieci. Bez odpowiednich zabiegów i akcji promocyjnych oddalibyśmy rynek wirtualny konkurencyjnym firmom, w dodatku nie podejmując rywalizacji. W poniższym artykule postaramy się przybliżyć dwa najbardziej skuteczne sposoby na przyciągnięcie klientów do naszej internetowej oferty.
Pozycjonowanie strony
Pozycjonowanie stron internetowych, określane w skrócie jako SEO, przez ostatnie lata stało się podstawową usługą, na którą decydują się przedsiębiorcy poszukujący drogi do konsumenta w świecie WWW. Podstawą działania tej iście rozległej operacji jest jej cel: osiągnięcie przez witrynę najwyższego możliwego wyniku w rankingu Google w wyszukiwaniach związanych z daną branżą. Za topową pozycją w rezultatach wyszukiwania kryją się naturalnie liczne odwiedziny internautów, którzy to najczęściej po zapoznaniu się z asortymentem firmy zostają jej klientami. Taki efekt zwiększonego ruchu na stronie odnotowuje się dzięki dostosowaniu jej do wymogów Google.
Specjaliści pracujący przy pozycjonowaniu zadbają nie tylko o odpowiednią architekturę twojego serwisu oraz wszystkie techniczne aspekty, postarają się także o jak najlepsze i najciekawsze treści oraz zorganizują niezbędne zaplecze mocnych linków prowadzących do naszej www - tłumaczy Specjalista SEM z afterweb.pl Trzeba też dodać, że efekty wdrożenia SEO są bardzo trwałe i owocują dobrą sprzedażą przez długi czas, nawet po zakończeniu kampanii, a przy tym pozycjonowanie pozostaje najbardziej opłacalną metodą przyciągnięcia klientów.
Google Adwords
Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie możesz czekać na to aż SEO osiągnie pełnię mocy, a twój marketing potrzebuje natychmiastowego zastrzyku sprzedaży, istnieje znacznie szybszy sposób, by znaleźć się na górze listy z wynikami wyszukiwania. Narzędzie Adwords proponowane przez Google umożliwia każdemu biznesowi online wykupienie miejsca reklamowego związanego z danymi słowami kluczowymi. Już po 15 minutach od stworzenia kampanii możesz cieszyć się czołową pozycją w swojej dyscyplinie.
Ważne jednak, abyś pamiętał, że zasięg reklamy kończy się, kiedy wyczerpują się środki przelane na konto reklamowe – wtedy nasz baner momentalnie znika z rezultatów wyszukiwania a my znów jesteśmy zdani na organiczne pozycje. Niewątpliwym plusem Adwords jest mnogość opcji i ustawień, które można dostosowywać w trakcie kampanii. Jeśli na przykład zdecydujemy się na inną grupę docelową lub specyficzną porę wyświetlania reklamy, a przy tym dokonamy wyboru jednej z kilku propozycji prowadzenia rozliczeń, nasz zasięg może się okazać o wiele wyższy, niż w przypadku zwykłego pozycjonowania.
Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/
[Artykuł partnera]